Фандъкова се отказа от изборите, призова да се гласува за “някой от другите”... Писнало и и на нея от ГЕРБ

Гигантска бомба произведе действащият кмет на София и кандидат на управляващата мафия. Пред изборната си секция, където я чакаха десетки журналисти, за да я заснемат как гласува, Фандъкова обяви, че няма да пусне бюлетината си, и също – че не желае да участва вече в изборите. Призова да се “гласува за някой друг”. “Истината е, че години наред мълчах и служих на тази тирания, но днес слагам край на всичко това. Решението е трудно, сигурно ще има репресии и ще ме арестуват. Но аз ви казвам – не гласувайте за мен, а за някой друг. ГЕРБ е политико-престъпна групировка, а аз 10 години бях нейната ръка в София. Всички знаете, че не аз съм управлявала, ставаше каквото Той каже. Но днес е денят на изборите, тежи ми твърде много, и е време да го кажа – НЕ ИСКАМ ПОВЕЧЕ ДА СЪМ ЧАСТ ОТ ТОВА! НЯМА ДА ГЛАСУВАМ, ИЗБЕРЕТЕ НЯКОЙ ДРУГ, ДАНО ДА УСПЕЕТЕ ДА СВАЛИТЕ ТИРАНИНА”. Кметицата отказа да посочи за кого да се гласува, но каза, че и Мая Манолова, и арх.Игнатов са “добри хора” и не са “част от бандата”. След това си тръгна и не отговори на повече въпроси. Тъй като медиите предаваха директно, и всичко стана много бързо, не можаха да я цензурират дори националните телевизии, пряко подчинени на ГЕРБ. Новината излетя и ще е абсолютната бомба не само на деня, но и на всички избори в последните 30 години. Накратко – ключов слуга на групировката я предаде, и се върна при народа си...

Anonymous-bg