Фандъкова взриви изборите: Не искам да съм кмет по този начин – с цигани, артисти и спортисти, купени с милиони...

Слухът, пуснат вчера от Цветан Цветанов – че Йорданка Фандъкова мисли да се оттегли, се оказа верен. Днес сутринта – пред изборната секция, където я чакаха десетки журналисти, тя обяви именно това. След което дори не влезе да гласува. Изказването и бе кратко: “Правя го тук – пред много хора, защото вие сте единствената ми защита. Заставят ме да съм кандидат и да съм в центъра на тази непоносима за мен схема от измами и фалшификации, насочени към опазване на властта на режима. Аз лично не искам да ставам кмет по този начин – с цигани, артисти и спортисти, купени с милиони левове, източени от Българския народ. Не ми дават да се откажа. Заплашват ме. Но накрая събрах сили, защото страната има нужда от по-добро бъдеще, и трябва да се освободи от всичко това. Гласувайте за своята свобода...” След тези думи тя напусна двора на училището, без да влезе в избирателната секция. Журналистите – почти всички от издания, издържани от ГЕРБ, онемяха, но заради директното предаване, не успяха да спрат излъчването. Малка група хора, чакащи на опашка пред една избирателна секция, ръкопляскаха и влязоха да гласуват. Вероятно – за свободата...

Anonymous-bg