Geef me een boodschap

Een goede?

Iedere boodschap voldoet

Lang of kort, genuanceerd of direct

Geef me nou maar een boodschap

Hoe wilt u deze ontvangen of komt u de boodschap halen

Op dit moment ben ik voor beide in, ik heb tekort

Spijt me om dat te horen We kunnen u een boodschap bezorgen thuis via glasvezel, kabel, beeldschermen, druk werk, radiosignalen, draadloos met een router voor de boodschap en u kunt ze halen bij overheden in samenwerking met de groothandel en middenstand. U kunt als u dat doet er ook iets bij eten en drinken.

Thuis niet?

Vanzelf, maar die voorgaande boodschap kreeg u gratis voor niks bij u bestelling, een goodie.

Mooi, prachtig, gratis. Wanneer kan ik mijn boodschap verwachten?

Aangelijnd en thuis zolang de hoofdschakelaar aanstaat, u zintuigen ook, en de rest meestal tijdens openingstijden, in geval van medische zijn er ook nood lijnen. Boodschappen kunnen dan vlot en vrij bewegen

Kost me dit?

Ja

Prima, doen we. Ik hoor nog van u.

Zeker weten.