I weet je wat ik gisteren kreeg een stapel ious in ronde vorm met een plaatje er op van iemands kop / i I – Jij ook al! Wat zou dat voor stunt zijn.


?Wat is dit I, we raken op afstand van elkaar! / i I – Potjandorie ja, i, en we doen niks. Het gaat vanzelf.


Wat ben je al ver Ik ver, nee jij bent ver! i I


huh? k'tjing huh?! i | I


U kijkt zo verbaasd. Wat is er aan de hand? / i | I


Waar komt u vandaan U komt er opeens tussen \ / i | I


Oh ik ben Deur de daarvoor opgerichte. Ik los problemen op. Zoals plots opkomende afstand. / i | I


Komt dat even goed uit. Kunt u de afstand tussen mij en i Goh I hoor je dat weer verwijderen? i | I


Inderdaad dat kan ik met een ious daarmee kan ik de afstand tussen u, i en I tijdelijk opheffen / i | I


Oh, nou die hebben we net gekregen. \ Komt goed uit zeg! i I I


Voor vier ious verkort ik de afstand tot normaal voor drie etmalen, voor vijf ious maar liefst vijf. / i | I


En dan? \ i | I


Dan wordt de oude nieuwe op afstand situatie weer hersteld. En staat u weer op de normale afstand met mij en mijn vele collega's tussen u in. / i | I


Meer Deur? Maar waarom? i | I


Inderdaad meer Deur en elk met zijn eigen ious tarief voor het oplossen van de komende problemen, zoals; hoogte verschil, kleur, karakter, intelligentie, contrast, diepte, kracht e.d. / i | I


U kunt niet weggaan zoals u kwam, vanzelf? \ i | I


Non, dat is zo niet afgesproken met de ious man. U eigen zonnegod vervanger, die van de kop op de ious. / i | I


Dus hoe lange wilt u door mij elkaar zien zoals ik u toesta? / i | I


Hoeveel ious heb jij I? Ik heb 9 / 13 heb ik er. i | I


Let wel i en I dat u pas volgende week weer verse ious krijgt en er altijd meer Deur kan en zal bijkomen. Al naar gelang een zekere behoefte van onze Deur en ious makers. / Oh– i | I – Oh


Zullen we ious voor twee etmalen doen dan, je weet niet wat ze nog bedenken / Prima, het moet maar i | I


Voortreffelijke keuze, dat is dan in totaal drie ious en één ious extra voor mijn informatie. \ i | I


Hierbij hef ik de afstand twee etmalen op en verklaar ik mijzelf open. U zegt dan dankjewel, hoort er bij / i | I


skriiiiiiieeeeeeeeek Au! Dankje wel – i / I – Och nee, bedankt, wat een herrie


i I


Skrrrrrrrriiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeek iI /


Ik hoop dat deze gril overwaait I / i I – Lijkt me wel. Dit is zo bizar.