S N.I.t. ; De Uitkomst

Ik heb het ontzettend druk met 1001 uitvluchten fabriceren voortdurend maak ik andere plekjes om mijn cont te keren ik maal sneller rond dan molenwieken met windkracht negen waar ik ook voor was daar ben ik inmiddels zwaar op tegen ik ren als een idioot weg voor mijn eigen ontstemd geluid maar ondertussen gaan mijn gedachten voortdurend naar je uit ik stuur ze naar je op als nooit verwachte postpakketjes verkoop ze als unieke, niet te missen, bijelkaar passende setjes geef ze aan de straatstenen anders raak ik ze niet kwijt gok ermee op de uitkomst van de niet te spelen wedstrijd of die blijft doorgaan omdat er niemand is die voor het einde fluit en telkens weer gaan mijn gedachten naar je uit ze gaan naar heinde en verre alleen om jou te bereiken hebben ze je geur te pakken weten ze van geen wijken ze moeten naar je toe van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat je moet denken wat ik al dacht dat is waar het allemaal om gaat eenmaal dicht genoeg genaderd kruipen ze onder de huid tot die tijd gaan mijn gedachten iedere dag weer naar je uit