Van Voorbijgaande Aard met een Lof stukje voor Personages

Personages als ik zeg buk dan bukken ze als ik zeg je auto is stuk dan gaan ze naar de garage personages zo makkelijk in de omgang nooit doen ze moeilijk tenzij dat van mij moet zijn in alles meteen goed en kunnen minstens vijf dingen tegelijk

personages zeggen alles is zout ook al is het bitterzoet vinden het goede fout en het slechte goed personages zakken gewillig door de grond krijgen van alle mogelijk ellende het volle pond hebben geen wil anders dan de mijne zijn als ik het wil vol lof over winkelcentrum Hoog Catherijne als het niet druk is maak ik ze wel zo personages doen alles voor de Voorbijgaande Aard show ik ben gek op mijn personages zo onwillig, gewetenloos en dapper zelfs zonder sokken ze eten amper iets alleen twee chocolade vlokken

personages wat zijn ze toch vreselijk braaf ze blijven lachen ook als ik ze levend begraaf duimen omhoog goed plan waarde Aard levend begraven worden dat is mijn leven meer dan waard

personages, verzonnen personeel ze moeten opdraven als ik me verveel dansjes doen en liedjes zingen liefst ongemakkelijk en vals en als ik met ze klaar ben dan verpletter ik ze onder een Weense wals en zelfs dat vinden ze een ontzettend strak plan zuchten dan en zeggen 'die Aard wat die al niet met ons kan in kruiken doen, afmaken met een tongzoen instant vlekken verwijderen van ons blazoen ons blauw laten zeggen tegen groen hij kan ons zelfs spontaan laten komen of ons daarvan laten dromen wij van de bond van personages zullen nooit klagen over zijn gages niet over de ruimte waar we optreden en we vinden het fijn om te worden vergeten'

zo heb ik al mijn personages lief ik ben wat dat betreft een echte hartendief ik heb zelfs een paar harten gestolen en verkocht en niemand zei dat dit niet mocht

personages je kan ze alles laten doen zelfs met maar twee vlokken in hun rantsoen