woelen ...

Ik kan zomaar vanuit het niets op mijn pootjes terecht komen voor goede daden mezelf met bar slechte dingen belonen Ik kan tegen mezelf liegen zonder dat het gedrukt staat maar even goed als het via geschriften naar buiten gaat 's Ochtends kan ik denken dit gaat me een dagje worden dan na twee minuten buiten door de neus ademen instorten door interactie met pollen gaat alle positieve energie verloren snel terug naar binnen, inwendig vloeken op kaf en koren, halmen, sprieten en het zwaaiend riet naar de hel wensen kan ik, en ondertussen ook nog mens zijn zonder de mensen ik kan wel niet een evenement bezoeken op zaterdagavond, balans in ogenschouw nemen, het niveau van 't financieel plafond al kan ik in het weekend mijn ros nabij 't station gratis stallen maar als ik eerlijk ben zou ik op dit moment veel liever in slaap vallen.

Verborgen sporen track No. 028

https://youtu.be/b35QRoVhRic (met zenvol achtergrond plaatje van een stenen aanlegsteiger met daarop dichtgeknoopte jutezakken met mystieke inhoud, op de kade ook een boom die niet van plan was om te wijken voor de steiger, een pendel bootje dobberend naast de kade in een stil meer met een duidelijk begin maar zonder eind, dit alles om het rustgevende van een helemaal niet rustig liedje op Joubuis te omkaderen) https://youtu.be/RvPi56INSxA (Zelfde liedje levend en wel, een spetterend solo optreden van de muzikaal virtuoos voor de klas : ) )

Het bewijs dat men ruim voor het ontstaan van Twitter ook al kon tweeten.