Ze gaan je zeggen wat je moet bereiken waar het op moet lijken in welke taal je exact zo moet denken waar je nog aandacht aan moet schenken hoe je jezelf moet uitdrukken wat je moet doen om het te laten lukken waar je moet staan, liggen en zitten, dat je niet zo veel moet lopen fitten hoeveel punten je moet behalen en dat je daar voor moet betalen eisen je inzet, tijd en energie verlangen toch naar sympathie en empathie ze willen je aan het denken zetten bepalen waar je op moet letten ze zeggen 'wat je ook doet alles is goed' behalve als je niets doet ze willen salarisstrookjes zien dat je voor loon een baas dient moet participeren met de samenleving dan schenken ze je als bonus vergeving ze zullen wijzen op rechten om plichten te verklaren hoelang vlees moet opstaan om te garen wat je moet vinden van een concert hoeveel wortels er moeten in de snert wat je wel en niet moet delen dat je je niet mag vervelen en ook niet mag stelen met wie je moet spreken en hoe laat ze gaan je zeggen waar het op staat dat je alles online moet regelen haast moet maken met betegelen je het padje zal moeten blijven volgen doe je dat niet dan heeft dat gevolgen je zal terecht staan in de media in de krant staan op de hoofdpagina of op zijn minst onvrijwillig participeren aan een rechtszaak openlijk gaan spreken over de achtergelaten wansmaak ze eisen je aanpassing via een interventie dreigen met geld boetes en detentie, zelfs defensie ze zullen schreeuwen om spijkers en een kruis levenslange verbanning in een heel klein huis ze bepalen een leven lang het uitzicht de monetaire waarde van je aangezicht de status die je mag bezitten waar de hoofdletters en punten zitten je hier en daar een regel moet witten waar trema's en komma's moeten zitten ze eisen een opleiding en een diploma een plan, een doel, missie en een schema aanvragen moeten op correcte wijze uitgevoerd TeTTEEEeer Tettteer Prrrrrttttt Pft

shit shit, excuus, schijt schijt Rottige klote roze olifant sodemieter een keer op met je spuit, het hele ding was zonet nog af, zag er puik uit al schrijf ik het zelluf. Iedereen zou weten dat ik het had over een ander de les leren, diepgewortelde passie van veel mensen, zeker op weblog en web videolog gebied. Een boek geschreven zonder lesjes iserniet. Maar jij met je slurf snuit blaast dat alles er eenvoudigweg uit. Ik zit hier al bijna voor Jan Doedel mijn werk te delen en dan komt dit er nog bij! Ik wou dat ik dat pakketje nooit had opengemaakt, ik heb niet eens durven zeggen dat ik je uit je pak heb

TETTER TETTEEEER tetteeer PRRRRRrrrrt....fttt

Gadverdamme ook nog met consumptie. Man o Man, nu is dit werk helemaal ondoenlijk.