پروردگارا پدر آسمانی! https://www.aparat.com/v/BDC1o تو می دانی که باید چه کار کنم تا در پادشاهی تو و در این زمین میوه های بسیار خوب به بار بیاورم. لطفاً به نام عیسی مسیح مرا در جهت درست راهنمایی کنید. بگذارید سریع و کارآمد یاد بگیرم و ادامه دهم. رویاها، آرزوهایت را به من بده، رویاها و آرزوهایی را که از تو نیست نابود کن. به من خرد، وضوح و درک چگونگی حرکت به سمت اراده خود را به من عطا کن. دانش لازم، افراد لازم را به من بده. بگذارید در زمان مناسب در مکان مناسب باشم تا کارهای درست را انجام دهم تا ثمرات خوب زیادی به ارمغان بیاورم. پروردگارا پدر آسمانی! به نام عیسی مسیح، به من کمک کن تا بسیاری از ثمرات خوب زندگی را در مناطقی که به من توانایی ها و استعدادهایی بخشیده ای بیاورم. اجازه دهید برای شما میوه های زیبا، بسیار مورد نیاز، بادوام و باکیفیت بیاورم که فواید بسیار و فواید بسیاری را برای پادشاهی شما به همراه خواهد داشت. به من بیاموز که چه کاری باید انجام دهم تا ثمره خوبی داشته باشم، به من بیاموز که چگونه آن را انجام دهم. دانش و مهارت لازم را به من عطا کن، به من یاد بده که برای میوه دعا کنم، آرزوها و آرزوهایت را به من بده. ادبیات لازم، نرم افزارهای لازم و سایر ابزارهای لازم را به من بدهید. آشنایی و ملاقات های لازم را با افراد مناسب در زمان مناسب به من بدهید. پروردگارا، شرایط زندگی را به من عطا کن که به این رویای من کمک کند. بگذارید در زمان مناسب در مکان مناسب باشم. آمین دعایی که هیچکس از رازش خبر ندارد آیا میل به دانستن حقیقت شما را دیوانه می کند؟ آیا حاضرید با هر روشی اطلاعات مورد نیاز خود را بیابید؟ سپس توطئه حقیقت را بخوانید، شاید به شما کمک کند تا بفهمید چه چیزی از شما پنهان شده است. همانطور که ضرب المثل روسی می گوید: “هر چه کمتر بدانید، بهتر می خوابید.” درست است. اما نه در همه موارد. گاهی اوقات ناآگاهی از حقیقت است که شما را از خواب آرام یا حتی داشتن زندگی کامل باز می دارد. آیا میل به دانستن حقیقت شما را دیوانه می کند؟ آیا حاضرید با هر روشی اطلاعات مورد نیاز خود را بیابید؟ سپس توطئه حقیقت را بخوانید، شاید به شما کمک کند تا بفهمید چه چیزی از شما پنهان شده است. اگر می دانید چه چیزی علیه شماست. همه نمی توانند آن را بپردازند. چگونه در خواب حقیقت را دریابیم سه روز روزه بگیرید، سپس خود را با یک پارچه سیاه بلند مسلح کنید و یک پنتاکل بیرون بیاورید. با یک شمع سوزان، دو دایره بکشید تا یکی در دیگری باشد. نام دایره کوچک را بنویسید: رافائل. صلیب ها را بعد از گوشه های پنتاکل بکشید. پارچه را برگردانید و همان دایره ها را روی آن بکشید و نام خود را روی دایره کوچک بنویسید و در گوشه های پارچه صلیب بکشید. شما نمی توانید قبل از صبح با کسی صحبت کنید. همانطور که به رختخواب می روید، طلسم زیر را بخوانید و پنتاکل را زیر بالش قرار دهید. مهم! باید تنها بخوابی املا: «ای نام جلال خداوند، خدای زنده، آنچه از خلقت زمان حاصل می شود. همه چیزهای دنیوی متعلق است. و من، بنده شما (نام). ای پدر ابدی از شما می خواهم برای من بفرستید

که نامش در دایره نوشته شده است

تا همه چیز را به من نشان دهد

آنچه می خواهم ببینم و بدانم

از طریق خداوند ما عیسی مسیح.

درست است. آمین “.

برای اینکه انسان حقیقت را بگوید هنگام مشاهده پل بینی یک فرد، باید توطئه زیر را سه بار تکرار کنید:

«برو ای یهودا، حیله گر نباش. برو ای عیسی و مرا نجات بده، سر بنده خدا (نام) خرده است، تکبر و حیله گری او مجسمه است. حیله گر (نام)، من آن را نمی خرم! آمین “.

تا مرد دروغ نگوید وقتی کسی که حقیقت را از شما پنهان می کند به خواب می رود، در کنار او بایستید و وقتی او از دهانش می گذرد، توطئه ای دروغین را زمزمه کنید:

“من با یک صلیب دروغین پرواز می کنم،

با یک صلیب (نام شوهر) از دروغ دور می شوم.

نه صبح و بعد از ظهر، نه عصر و نه شب

شما یک کلمه حیله گر و ناعادلانه نمی گویید.

و اگر می خواهید دروغ بگویید

بگذار زبانت بی حس شود

و چشمانت تاریک خواهد شد

خداوند خود قاضی شماست.

به نام پدر و پسر و روح القدس. آمین “.

طلسم حقیقت برای کسانی که می خواهند حقیقت را بدانند،

کسی که مشتاق گشایش قلب و ذهن است.

از این به بعد تا زمانی که حافظه تمام شود.

کسانی که در این خانه هستند

بگذار حقیقت را از لب های دیگر بشنوند.»

چگونه توانایی خود را در تشخیص حقیقت افزایش دهیم توطئه زیر را سه بار تکرار کنید تا به شناخت ماهیت واقعی شخص و اعمال او کمک کنید:

«پروردگارا که در بهشت ​​هستی و در من ساکنی، قلبم را بگشا، چشمان روشنم را بگشا و آنچه را که در پس پرده ظلمت پنهان است در نور حقیقی به من نشان بده. به نام پدر و پسر و روح القدس. آمین “.

آیین جادویی “آینه حقیقت” این مراسم به شناسایی علت مشکلات و مشکلات شما کمک می کند و در صورت وجود برنامه منفی آن را کاملا خنثی می کند. برای مراسم شما نیاز دارید: یک آینه بدون حاشیه (30×40 سانتی متر)، یک پارچه جدید کمی بزرگتر از یک آینه سیاه، افسنطین خشک (2 قاشق غذاخوری)، مریم گلی خشک (1 قاشق غذاخوری)، موهای خودتان، یک شمع. , کاسه فلزی, جعبه کبریت جدید.

حتما از پارچه طبیعی استفاده کنید این مراسم باید در ماه کامل شروع شود. شمعی روشن می شود، گیاهان و موها را در گلدان می اندازند، که خاکستر می شود، در حالی که توطئه در نظر گرفته می شود:

“شمع را بسوزانید، علف ها را بسوزانید، بدن را بسوزانید، بلکه خاک را بسوزانید. کلاه مقصر آتش گرفته است، آینه حقیقت را می گوید. دقیقا!”

آینه به طور یکنواخت با خاکستر پوشیده شده و فلس ها با انگشت اشاره دست راست کشیده می شوند و کاسه ها متعادل هستند. سپس آینه را با پارچه مشکی می پوشانند و سمت بازتابنده را به سمت شرق می چرخانند و به مدت 9 روز در این حالت رها می کنند و پس از آن پارچه را جدا می کنند.

اگر بعد از بازکردن آینه دیدید که ترازو متعادل شده است، آسیبی نخواهید دید، اما اگر تصویر تغییر کرده باشد، به سادگی با شستن آینه می توان آسیب را برطرف کرد. اگر شخصیت های اضافی در آینه ظاهر می شوند، شما عامل مشکلات و حوادث خود هستید، مانند دروغ های مداوم. به دنبال پاسخ در نمادها و در خود باشید، این به شما کمک می کند تا حقیقت را در مورد وضعیت فعلی امور خود کشف کنید.