Saturday night Er was een dorpje waar iedereen dood was geschoten. Er was ook een dood kind aan een paal gehangen. Of dat nog niet genoeg was, lag er ook een dood paard. Er heerste duidelijk een grimmige sfeer. Daarna begon het te regenen. Ergens anders moest een vent zijn arm worden afgezet. Je kon door zijn bovenarm heen kijken. Het zag er verschrikkelijk uit. Later die dag waren er ook nog wat indiaans sprekende vrouwen, die in het donker een vent van zijn paard afschoten. Die vent bleek overigens al beschoten te zijn, maar dat wisten ze niet. De volgende ochtend werd een andere vent wakker in een dorp vol indianen. Hij had poep op zijn ogen. Een indiaan had 'm vertelt dat dat zou helpen tegen slecht zien, maar dat viel tegen. Die ene vent zijn arm was er nu af. Het leek hem niks te kunnen schelen. Toen deed ik een kaakje in de muntthee. Dat deed ik nét iets te lang. De muntthee zat nu vol vlokjes kaakje. Opeens bewoog er wat in mijn ooghoek. Ik schrok er een beetje van. Het bleek mijn eigen voet. Het is me daar een zaterdagavondje wel, zeg.

#avondklok twien