Εν αρχή ην το Χάος

Αποφάσισα να ξεκινήσω να γράφω, απλά ως μορφή εκτόνωσης. Τόσες μέρες μέσα, και άλλες τόσες θα ακολουθήσουν, καλό είναι η ενέργεια και οι σκέψεις να διοχετευτούν σε ένα κείμενο, παρά να μιλάω μπροστά σε έναν καθρέφτη. Ας γνωριστούμε λοιπόν. Τι καλύτερο;

Εγώ προσωπικά περπατώ σε αυτή τη γη αρκετά χρόνια. Είμαι προγραμματιστής, κοινώς, με ταΐζουν με καφέ και παράγω λογισμικό (προγραμματιστικό αστείο). Μικρός ήθελα να γίνω υπερήρωας. Βασικά ακόμη θέλω, απλά ακόμη και να ήθελα δεν έχω τα λεφτά (Μπάτμαν), δεν υπάρχουν ιδιαίτερες αράχνες να με τσιμπήσουν (Σπάιντερμαν), ούτε είμαι εξωγήινος (Σούπερμαν). Οπότε αναγκάστηκα να συμβιβαστώ.

Κατά τα άλλα είμαι ένας τίμιος τηλεορασάκιας. Πίτσα, μπύρα, καναπέ, ταινίες, σειρές και δώστου. Επίσης είμαι μεταλλάς. Ηλεκτρικές κιθάρες, δικασίδια, σόλα μέχρι να ξεβιδωθεί το κεφάλι.

Για τα υπόλοιπα θα τα πούμε εν καιρώ. Προς το παρόν αυτά!

Λίγα λόγια από σας για εσάς παρακαλώ;