AVTO, MOJ DOM

Kaja, Kralji ulice št. 210, december 2023

Spoštovani bralci in bralke Kraljev. Nekateri morda že veste, nekateri morda še ne, o mojem bivanju v osebnem avtomobilu. Imela sem vozilo, staro 30 let, ki je bilo povsem dotrajano. Sem starejša oseba, invalid, ne bi se spodobilo, da bi morala spati po klopeh. Garala sem celo življenje in imam 35 let delovne dobe. Bivši me je skoraj vsak dan pretepal brez razloga, imel druge ženske itd. Večkrat sem se znašla v bolnišnici. Trpela sem, ko pa so otroci odrasli, sem zbrala ves pogum in odšla na svoje. Na srečo imam prijazen krog ljudi okoli sebe, ki mi prisluhnejo in mi pomagajo. Torej, ker sem imela v svojem stanovanju dovolj nasilja, sem šla raje živet v avto. Pred kratkim sem spoznala gospo iz Trebnjega. Odločila se mi je brez vednosti pomagati. Pripravila mi je presenečenje. Poklicala me je in rekla, da ima dva avta viška. Da mi enega podari. Žal ni bil nobeden zame. Nato mi je rekla: »Ti si ga sama poišči, mi pa bomo nakazali denar zanj.« In tako je bilo. Našla sem ga, nakazali so prodajalcu denar, in tako sem dobila malo boljši avto brez okvare. Kupili so mi tudi vinjeto in plačali tehničnega in zavarovanje. Skratka, vse za na cesto. Naj povem, da sem od sreče jokala. Nekateri ljudje mislijo, da sem avto jaz kupila, pa nočejo od mene kupovati časopisa. Kupijo raje v Ljubljani. Tako da sem večkrat brez kruha na drugem koncu Slovenije. Iz srca se zahvaljujem gospe iz Trebnjega, ki je naredila prvi korak. In gospe Ines, zaposleni na Kraljih ulice, ki je to naprej prevzela in izpeljala do konca. Srčna hvala!

Foto: Clker-Free-Vector-Images