BREZPLAČNO STRIŽENJE BREZDOMNIH

Zapisal: Bojan

Eno sredo sem sedel pred dnevnim centrom Kraljev ulice in zasledil pogovor, da je danes brezplačno striženje. »In to ne samo danes,« me ogovori nasproti sedeči sogovornik. »Brezplačno striženje je na voljo vsako sredo.«

Po premisleku, in ker sem bil res brez denarja, čas za striženje pa je bil ravno primeren, sem se odločil, da izkoristim priložnost. Nisem kaj dosti čakal, nato pa vstopil v »potujoči salon«. Pričakal me je malce mlajši fant od mene ter me v angleščini vprašal, kako želim biti ostrižen. Ko sem mu povedal želje, ki niso bile nič posebnega, se je lotil dela. Med tem sva govorila o tem in onem. Bistvo pa je, da mi je povedal, da prihaja iz Iraka in je migrant. Ima urejen status in redno službo, enkrat na teden pa prostovoljno striže socialno šibke, skratka ljudi, ki si striženje težko ali si ga sploh ne morejo privoščiti. Moram reči, da me je ostrigel bolje kot frizer, ki ti to mastno zaračuna. Zato v razmislek nekaterim nestrpnežem, ki vse migrante mečejo v isti koš – vidite, ni tako!

Ta kratki prispevek sem napisal v zahvalo osebama, ki nam urejata pričeske. Poleg Rashida enako hvalevredno delo opravlja še prostovoljka Danijela iz romske populacije. In hvala Kraljem, ki to omogočajo.

Foto: JN