PRISRČNICA

Še en skrajno nadležen dogodek se mi je primeril na delovnem mestu. Do mene se je primajal gospod ter se postavil poleg mene. In ker sem ravno ponujala izvode cestnega časopisa, sem enega ponudila tudi njemu. Gospod je smehljajoče z roko odrinil izvod ter se mi povsem približal. Iz žepa je potegnil prisrčnico, naredil požirek in pijačo ponudil tudi meni. Prav nič mi ni bilo všeč, da je bil povsem ob meni, a sem vseeno vljudno odklonila, rekoč »hvala, ne pijem alkohola«. Kljub temu mi je svojo omiljeno pijačo še večkrat ponudil ter mi opotekajoč se razlagal, kako sem mu všeč. Nato je kar naenkrat stegnil tace proti meni, našobil ustnice in rekel: »Te lahko poljubim?« Kar odneslo me je nazaj in sem ga ogorčena odrinila od sebe. Povedala sem mu, da me njegovo početje spravlja v nelagodje in je tudi skrajno neprimerno. A je še kar stal tam in buljil vame. Nato se je vmešala ena od strank trgovine ter ga prosila, naj se umakne. Pa kar ni hotel razumeti, celo prepirati se je želel z njo. Nato je pristopil gospod in objel gospo, ki mi je priskočila na pomoč, ter jezno vprašal pijanega gospoda, v čem je težava. Vinjeni nadobudnež se je nato končno začel oddaljevati, a mi med odhodom ni pozabil očitati: »Vidiš, v kakšne težave si me spravila!« Rada bi se zahvalila pogumni dami in njenemu partnerju, ker sta mi nesebično priskočila na pomoč.

Špela

Foto: Lisa870