schijngestalte

photo

Lang, lang geleden toen ik nog met haar tot over mijn schouders door de wereld sloop, liet ik mijn toen nog kleuterende dochter geheel tegen mijn vrijwillige zin mijn gezicht beschilderen. Het was nog voordat selfies de normaalste zaak van de digitale wereld waren. Toch kon ik het niet laten en maakte een close-up, klooide wat met een filter (negatief en zwart-wit) en dacht: dit is best een prima artistieke samenwerking, dochtertje van me.

#foto #selfie #photo #beeld #bnw

promo - photo by kenny brown promo (photo by kenny brown)

Tijdens een MANKES-tour in Engeland eind 2018 werden we op onze laatste dag uitgenodigd door fotograaf Kenny Brown voor een fotosessie. Hij nam ons mee naar de prachtige omgeving van Dovestone Reservoir. MANKES koos een aantal van zijn foto's voor het hoesontwerp van het album CHANT (2019). En ik vind deze foto dan weer heel geschikt als promo voor mijn dicht-optredens.

#foto #photo #bw #promo #press