Zogezegd Ja ik wil even zeggen dat ik bijna op Den Haag Centraal ben.

Nee ja, ik zit in de trein.

En ik heb dus aan Tobbert gevraagd of hij aan Caro wil vragen of zij het er niet over wil hebben. Zogezegd.

Ja, per ongeluk.

Ja weet ik. Maar hij weet niet alle details of zo.

Ja, heb ik per ongeluk gezeg. Tobbert weet wel zogezegd het verhaal, effetjes.

Dus ik zeg tegen Tobbert of die het zogezegd tegen Caro en die het tegen Dave kan zeggen.

Of dat ze weet of wie ik ben.

Ja, voor dat het zaterdag wel gezellig blijf.

Caro die weet het verhaal wel.

Ja, of Caro dan zogezegd dat tegen de beveiliging kan zeggen. Maar in ieder geval voor Tom z’n verjaardag zaterdag moeten we een beetje opletten, want ik weet niet wie het weet. Toch?

Of ze de beveiliging… ja.

Nee ja Tobbert die weet het wel, maar niet het hele verhaal.

Nee, in de trein.

Ja Tobbert, ik was met hem aan het praten erover. En toen zei ik het. Zogezegd. Per ongeluk.

Ja.

Nee.

Ik bedoel meer, hij moet niet met vriendinnen van ons gaan praten of zo. Nee, dat we ook een beetje op hém letten. Kijk ik vertrouw al m’n vrienden.

Wat?

Nee, ik zit in de trein.

twien