Cliff Richard & The Young Ones – Living doll Cliff & De Jongeren – Lev'nde Pop, vrij strakke, stramme vertaling [Nog eentje uit het oude tv blik, The Young Ones, BBC, gebruik gemaakt van tekst op sommige plekken uitgebreider en op andere korter dan de tekst bij deze video, het brekend instrumentarium zit hier niet bij, jammer.]

de clip op youtu.be https://youtu.be/gGOU0o9K89g?feature=shared

Rick – Hey lui, het maakt niet uit wat je bent, punkers, gabbers, dreads, componisten, rockers, skinheads, zelfs Deelnemer 11, Iedereen overal, stop klefbekken en let op mij. Als je een druistige noeste eenzaat bent staande bij de poort der vernietiging sluit je dan bij ons aan want wij rijden op de laatste vrijheid e-bike afkomstig uit niemendal centrum en we hebben onze ouders niet eens laten weten hoe laat we thuis komen. Dus trek je dans kostuum aan en ga los op de enige ultieme sensationele rock en roll legende, de ware koning van Rock n Roll, Weledele heer CLIFF RICHARD

Cliff – Heb mezelf een jamm'r'nde, babb'l'nde, pitt'n'de, wand'l'nde, lev'nde pop Moet mijn best doen om haar te vermaken want ze is een lev'nde pop Ik heb een hong'rig oog en daarom bevredigd ze mijn verlangen nonstop Ik bezit de enige echte wand'l'nde, babb'l'nde, lev'nde pop

Cliff – O.K. jongens, Klaar Vyv Vyvyan – Totaal klaar als jij het bent Schudder Neil Neil – Weet iemand hier waar de wc's zijn, Mike Mike – Moet al dit geld echt allemaal naar liefdadigheid Rick – Ja dat moet Michael, Hi Cliff ik ben het? Cliff– Wie ben jij? Rick – Goeie grap, uwe majesteit

Cliff – Heb mezelf een jamm'r'nde, babb'l'nde, pitt'n'de, wand'l'nde, lev'nde pop (Lev'n'de Pop) Moet mijn best doen om haar te vermaken want ze is een lev'nde pop (Lev'n'de Pop) Ik heb een hong'rig oog en daarom bevredigd zij mijn verlangen nonstop Vyv – Bevredigd verlangen, Bevredigd verlangen? Rick – Ja Vyv, het is echt goor. Cliff – Ik bezit de enige echte wand'l'nde, babb'l'nde, lev'nde pop (Lev'n'de Pop)

Vyvyan – Waar is deze knop voor?

Cliff – Kijk eens naar haar haar, het is echt Geloof je mij niet, kom maar eens naderbij en test Mike – (Ken ik dat meisje) Ik sluit haar op in een koffer (Koffer) zo dat geen gozer (Gozer) haar uit mijn handen grist Young Ones – Bukken! Neil – Oké

Cliff – Heb mezelf een jamm'r'nde, babb'l'nde, pitt'n'de, wand'l'nde, lev'nde pop

Rick – Hey Cliff Ik heb net een geweldige nieuwe sound ontdekt ...

Cliff – Moet mijn best doen om haar te vermaken want ze is een lev'nde pop (kalm aan, heren) Ik heb een hong'rig oog en daarom bevredigd zij mijn verlangen nonstop (Ik bezit de enige echte wand'l'nde, babb'l'nde, lev'nde pop)

Rick – Okay aardio, plaats het volgende vuile stukje voor mij (afwijkende versie, zit toch niet in deze clip) Mike – Hij vraagt zich af wat er nu komt Cliff – De instrumentale invulling

Instrumentale invulling?! Vyv – welk instrument moet waar in dan? Pianoooh Violala Didgeriiidooo Mike, uit die broek! Rick, mond open Yeah, Uh Urgh, Neil's mondje Cliff! Nee Nee

Young Ones & Cliff – Kijk eens naar haar haar, het is echt Geloof je mij niet, kom eens naderbij en test Ik sluit haar op in een koffer zo dat geen ene gozer haar uit mijn handen grist

Rick – Ik vind nog steeds dat iemand in een koffer stoppen grensoverschrijdend gedrag is Mike – Het is maar een lied Rik Neil – Nou ik vind het spijtig voor de olifant

Cliff & Young Ones – (Heb mezelf een jamm'r'nde, babb'l'nde, pitt'n'de, wand'l'nde, lev'nde pop lev'nde pop) Moet mijn best doen om haar te vermaken want ze is een lev'nde pop (lev'nde pop) (Goed jongens, harmonieus nu) Cliff Young Ones – Ik heb een hong'rig oog en daarom bevredigd zij mijn verlangen nonstop Ik bezit de enige echte wand'l'nde, babb'l'nde, lev'nde pop Oohoohooohoooh (Ik bezit de enige echte wand'l'nde, babb'l'nde, lev'nde pop)

Cliff – Kan ik gaan nu Rick – Eh ja, bedankt Cliff, doei Goed, kinderen, als je dit plaatje niet koopt dan ben je een totale totale totale totale maar dan ook totale