De Ringtone Des Nibelungen, preview

Frodo Lord of The Ringtones, gaat de confrontatie aan met GoGollum die op slinkse wijze de Ringtone Des Nibelungen heeft herwonnen.

Frodo – GoGollum geef me de Ringtone, hij is van mij. Super enorm belangrijk voor mij, mijn volk en het voortbestaan van het leven zoals het nu is en er best mee door gaat.

GoGollum kan Ringtone niet afstaan.

Frodo – Waarom niet!

GoGollum wordt nooit gebeld. GoGollum's nummer is en blijft geheim. GoGollum is ook niet heel populair, helemaal niet zelfs.

Frodo – Nee, aaargh, wat zal er van ons terecht komen. O GoGollum! Laat mij u appen, alsjeblieft. Doe het desnoods voor keizer Suckerhill, opper baas van Meta 3.0.

GoGollum wil niet met u appen, GoGollum houdt niet van mobiel telefoon verkeer.

Frodo – Maar ik moet mijn ringtone, ik ben de bewaker, de geheime Ringtone leider, zonder deze Ringtone gaan we naar de mallemoeren, toe GoGollum. Laten we iets afspreken, een vergadering of feest, dan reageer jij op mijn Push bericht.

GoGollum kan nooit, GoGollum moet grot nat houden en eng zijn.

Frodo – Een speed date dan met je grote liefde in spé. Ik ken iemand.

GoGollum, Oui, GoGollum heeft wel behoefte aan liefde. GoGollum altijd maar in deze natte donkere klote grot zonder contacten.

Frodo – Ik heb zat contacten! Hele fraaie.

O GoGollum zegt O.

Frodo – Stuur maar een SMS berichtje dan zorg ik dat jij in contact komt met de schoonste meest geliefde contacten, net zo mooi en slim als jij en vreselijk eenzaam, nou.

GoGollum, maar dan geef ik de Ringtone weg, mijn Ringtone en nummer, heel geheim.

Frodo – Het nummer blijft onbekend dankzij AI. Het is je grote liefde daar ergens in het digitaal contacten register op mijn telefoon. Ik stuur maar een bericht op de jouwe.

GoGollum kan geluid uitschakelen.

Frodo – Als je dat maar laat, dan geen speed date met Frodo's Lief voor eeuwig.

GoGollum vindt u zeer onaardig. Stuur toch bericht. GoGollum drukt op verzenden. twiedeliediedie twiedeliedaa

Frodo – Nou. Bedankt, ik stuur je het nummer van Vrouwdo, schitterende deerne, goed gestel, heel bleek, houdt erg van natte, druipende en zeer naargeestige grotten, wil ze niet eens decoreren restylen noch het interieur verzorgen.

GoGollum is onder de indruk! ... Ringtone des Nibelungen 2 x over

Meteen grijpt de mini midi elf dwerg zijn kans en propt het terug in zijn oorschelp onder de hamer. GoGollum is teleurgesteld en woest.

GoGollum is woest. GoGollum is teleurgesteld in Frodo. Waar zijt gij Frodo, het is hier ook zo verhipte glad en donker. Oops nu valt GoGollum op zijn gemankeerde snufferd. Domme GoGollum, is slecht, GoGollum is een naar wezen. Met een date, ha ha ha. GoGollum zal meteen werk maken van deze hoge verwachting scheppende ander. O o, ik voel en zie duidelijk progressie in mijn kleine GoGollie. Welk een vreugd. “Hallo, hallo, GoGollum spreekt met Vrouwdo?”

Kylie I. Nimfette – Het spijt me ik ben Fraudo niet, ik ken Fraudo ook niet Mijn naam is I., Kylie. Ook Nimfette.

Bent u te porren voor GoGollum, GoGollum woont heel mooi, nat en erg diep met uitzicht op wand, wanden. Hij, de GoGollum, is heel eenzaam en nu al vreselijk opgewonden en met hoge verwachtingen, torenhoog. Al zit GoGollum tegelijk in de put.

Kylie I. Nimfette – Ik kom er aan, ik ben gek op eigenaars van schimmige vochtige uitzichtloze grotten nabij het centrum van de aard.

Joepie, GoGollum zegt Joepie. Bent u misschien ook kaal?

Kylie I. Nimfette – Dat zie je vanzelf GoGollum. Snel stuur me de coördinaten.

...

Einde scene,

Terug naar Frodo die zich met de Ringtone Des Nibelungen in de oren een weg naar buiten wil werken maar dan stoot op diverse nijvere hagedis mensen, lijnwerkers in dienst van de Smægmåånse overheid in samenwerking met net beheerder Enexxxis. In het diepste geheim inter net bezig met het aanleggen van hele dikke kabels nodig voor sneller opladen van Staatstelefoons, Nøkiæ en zø. Frodo komt dus zeer ongelegen...