Geldig Alibi

Bij ons is het vermoeden ontstaan dat u een foute daad hebt begaan er zijn geruchten over een feest dat u te keer ging als een beest getuigen menen u te hebben gezien dat u daarmee de kost verdiend

Ik was het niet officier van politie Ik heb een geldig alibi ik was elders op mijn positie daar vervul ik mijn ware ambitie vaandeldragen voor de natie

Edoch er zijn ogen op u gevallen zeiden dat u liep te raaskallen op de vloer stond als een zombie huppend als konijn voor de variatie klote plaatjes aanvroeg bij de dj en meermaals overgeven op de wc

Ik was het niet officier van politie Ik heb een geldig alibi ik was elders op mijn positie daar vervul ik mijn ware ambitie werken bij stichting correlatie

Er zijn beelden van u in omloop u mond vol gesmeerd met stroop op handen en voeten op het podium beide oren vol gieten met goedkope rum het leek alsof het u niks kon schelen dat u de ergernis was van velen

Ik was het niet officier van politie Ik heb een geldig alibi ik was elders op mijn positie daar vervul ik mijn ware ambitie inhoud toevoegen aan conversatie

één heeft u beticht van zedeloos gedrag en u loenst op een wijze zeer ongepast omstanders zeggen dat u aanstoot geeft dat u ongeregeld en mateloos los leeft geen regelmaat, reinheid en rust kent ze noemen u ongekend en onbemind

Ik was het niet officier van politie Ik heb een geldig alibi ik was elders op mijn positie daar vervul ik mijn ware ambitie leven volgens de oeroude traditie