Jammer Lied, echt heel jammer

Nog eentje dan, omdat ik het kleine liedje niet alleen laten kan

Ik ben een gepasseerd station waar niemand is uitgestapt waar treinen niet eens uitrangeren ik was al verleden tijd voor ik klok kon lezen de al honderd keer herkaalde grap waar niemand ooit is ingetrapt

Als ik spontaan explodeer dan nog haal ik het nieuws niet niet één resterend stukje is goed genoeg voor een zijkolom van de lokale flyer Ik word niet eens verwacht op mijn eigen begrafenis partij zelfs in de hel willen ze mij er niet bij

oh oooh oh oooh oh oh oh wat ben ik niet te benijden als je iemand, eentje maar dan zou je mij moeten vermijden oh ooooh oh ooooh oh oh ooooh oh wat een leed wat een ellende wat een ongelooflijke bende

oh oooh oh oh oh oh ooooh het geeft niet hoor ik heb het graag over voor de show de grote aardse voorstelling der zaken ook al bent u bevooroordeeld, wordt u per schuld uitspraak betaald door mijn opponent dan nog zal ik u niet wraken dan zou u alleen overspannen raken en dan ben ik nog verder van huis dan hier verdwaald in Ontheemd Oost Oooh oh oh ooooh oh oh ooooh

Ik kan niks goed doen dat hebben ze mij niet geleerd ze hebben het een keer per ongeluk geprobeerd maar ik heb het met succes afgeweerd als ik in het licht sta dan verwijt men dat de bron als ik planten water geef danken zij de regenton wat heb ik misdaan waaraan heb ik niet voldaan wat had anders moeten zijn zodat ik zou blinken in u schitterend leven vol schonere schijn oh oooh oh oooh oh oh oh oooh wat erg wat vervelend en zo naar dat niets aan mij blijft kleven, niet een stempel zelfs niet raar, ergernis wekkend, irritant, deernis wekkend, oogstrelend of wonderlijk schepsel helemaal onopvallend zal ik ten onder gaan een zon die door niemand is gezien een onopgemerkte mis dienaar die de mis heeft gemist een maal door zichzelf opgediend een offer zonder altaar een gitaar zonder snaar een feest zonder taart een paard zonder staart een gast zonder waard een voorjaar zonder Maart oh ooh ooooooh oh oh oooh oh wat erg, ontieglijk vervelend en zo naar en niemand die me met mijn gebalde vuist omhoog ziet staan tieren tegen mijn o zo zware lot een gelovige zonder een god ai yai yai yai ai yai yai yai jippie ka jee ik bedoel oh oooh oooh oh oh oh oooh oh ooooh oh oooh oh ooh oooh oh oh oh oh, er is niemand

nou nog maar een keer herhalen maar dan in Noord C mineur

Ik ben een gepasseerd station waar niemand is uitgestapt waar treinen niet eens uitrangeren ik was al verleden tijd voor ik klok kon lezen de al honderd keer herkaalde grap waar niemand ooit is ingetrapt

jippie ka jee