Persconferentie Koningshuis Smægmå aangaande het paleis bezoek van Van Voorbijgaande Aard

Ik ben Miranda Louise, hoofd beveiliging van het Koningshuis, ik heb u inmiddels al het nodige verteld over alle veiligheidsmaatregelen nodig voor dit belangrijke staatsbezoek. Ik dank u voor u aandacht. Dan geef ik nu het woord aan Hare Majesteit de Koningin Esmeralda Amber van Purper Paars.

Dank u, waarde kijker lezer het is mij een genoegen om u te mogen toespreken over dit lang verwachte bezoek van Van Voorbijgaande Aard aan het Smægmååns Koninklijk huis. Het heeft mij behaagd dat ik zo'n prominent lid in het paleis heb mogen ontvangen. In korte tijd heb ik flink veel van onze inmiddels door allen zeer gewaardeerde gast geleerd. Ondanks mijn ruime kennis over dit talentvol heerschap hebben zijn kennis en zijn fysieke vaardigheden mij toch zeer geanimeerd. Hij heeft mij uit de doeken gedaan hoe je op een energieke manier kan omgaan met intense spanningen heersend in een strak geregeerde organisatie. Het resultaat van dit proces, zeer secuur uitgevoerd, langdurig en met enorm groot enthousiasme was werkelijk verbluffend. Ik had eerlijk waar niet gedacht dat dit al zo snel mogelijk was en zeker niet op deze losse informele manier. Van Voorbijgaande Aards talent om snel specifieke knelpunten te herkennen deze vervolgens diepgaand te bewerken op zijn eigen kenmerkende wijze was snel duidelijk en ik kon op dat moment mijn waardering daarvoor al niet verbergen. Dit had als gevolg dat ook andere leden van het Koningshuis even enthousiast werden voor zijn vele vormen van geestelijke en lichamelijke hulpvaardigheid. Aard heeft daarna, op advies van mij en met steun van de Koning, onze zeven nieuwsgierige prinsessen als ook diverse belangrijke leden van de staf ingewijd in het leren omgaan met intense spanningen in strak geregeerde organisaties. Hij had een zeer sterke wil om ons te helpen met de vele problemen waarmee wij iedere dag kampen, en hij overtuigde allen met dat ongelooflijke doorzettingsvermogen, het goed onderbouwde argument en zijn warme empathische karakter. Na die enerverende momenten van zeer potent onderricht ervoeren zowel de prinsessen als de leden van de staf, inclusief het hoofd van de beveiliging, de alom gewaardeerde Miranda Louise da Sosa Carrera Janssen, zelden geëvenaarde gelukzalige emoties. Het zal u dan ook niet verbazen dat wij meteen hierna hebben besloten de samenwerking met Van Voorbijgaande Aard voort te zetten. We verwachten dat we in de loop der tijden nog vele vruchtbare momenten met elkaar door zullen brengen en overal meer van dit soort goede daden gaan verrichten. Ik ben overweldigend dankbaar dat ik deze denker schrijver hier binnen heb mogen ontvangen, ik zeg u geef deze man ook u waardering zodat u dezelfde gelukzalige emoties mag ervaren die ons allen hebben overtuigd. Al zult u natuurlijk wel op u beurt moeten wachten. Ik dank u voor u aandacht, met u welnemen, ga ik nu meteen met Zijne Majesteit overleggen over hoe wij de lessen die ik van Aard heb mogen leren binnen onze eigen strak geregeerde organisatie kunnen implementeren.

Tot zover deze eerste en waarschijnlijk enigste pers conferentie betreffende het bezoek van Van Voorbijgaande Aard aan het Koningshuis van Smægmå