Verstrengelingeling

Een vers over de verstrekkende gevolgen van verstrengeling

Mijn toekomst was beangstigend onzeker al vele maanden dronk ik uit de gifbeker Ik ging in bespreking over de overhandiging het werd tijd dat ik voor het zekere ging Ik dacht het ze enkel ging omdat ene ding maar er bleek sprake van overdonderende belangen verstrengelingeling verstrengelingeling verstrengelingeling

Bij het ene dingetje moet het andere en volgende ook zonder vuurtje, vuursteentje en vonk maken zij geen rook er zaten duizenden adders onder hun kunst gras en twee en vijftig lijken in de net gekochte inbouwkast ik zag weliswaar meteen mijn vergissing in maar zat muurvast in die woekerende belangen verstrengelingeling verstrengelingeling verstrengelingeling verstrengelingeling

Nee met geen mogelijkheid kwam ik nog los de rest van mijn ellendig lange leven hun klos één verkeerde ja op een best goed klinkend bod en ik zat opgescheept met hun als mijn afbetaal god nu moet ik liefdesliedjes en ballades schrijven over gewone mensen en hun liefdesbedrijven voor behoud van hun inboedel niet meer tegen de verveling het is pure ellende, die vele geïntegreerde versies van belangen verstrengelingeling verstrengelingeling verstrengelingeling verstrengelingeling vers strengelingeling

Opzich ben ik voor liefde dan wel gepaard met lust maar mijn lust moest meteen vergaan bij de contractuele goud kust met man en muis, geen enkele overlevende, zelfs geen voormalig sexy wrak het moest gaan over paren maar dan zonder actief geslacht liefde was een hoofzaak iets voor in het setje een gezellig binnenpretje zonder ook maar één verzetje het hoofd moest ik voornamelijk via de oren bekoren of niemand zou ooit meer iets van mij horen, vandaar dat ik nu dit gruwelijke nummer zing over een zeer geestelijke warm en barmhartige genegenheids belangen verstrengelingeling vers strengelingeling vers streng elingeling versstrengelingelingelingelingeliiiiing

deze adempauze wordt gesponsord door Stimorol

Een zeer geestelijke warm en barmhartige genegenheids nimmer wederzijdse belangen verstrengelingeling verstrengelingeling verstrengelingeling versstrengelingeeeliiiiing

Hoofse liefde, in het eigen thuis, van de bank op de zitbank met in de garage zo'n superzware Duitse gezinstank, in leven met een dubbel inkomen, eentje vol, eentje deeltijd een geweldig amalgaam waarin hoofse liefde uitstekend gedijt elk met uitdagende hobby's, en een fors uit de kluiten gewassen vriendenkring, met de nodige zakelijke en bestuurlijke belangstelling en belangen verstrengelingeling vers streng elingeling verstrengelingeling met allemaal exact dezelfde mensen, die exact hetzelfde leven delen, elkaar dag in dag uit vanzelfsprekend zelden of nooit vervelen iedere dag een groots meeslepend intellectueel spel avontuur over de tafel gaan onderwerpen als blinkend goud zo puur een heerlijk ongelooflijke glorieuze vorm van ziels belangen verstrengelingeling verstrengelingeling verstrengelingeling veeeeeers...

deze adempauze wordt u aangeboden door Yarden

trengeliiiiiingeliiiiing

rust alvast in vrede, zonder zwaard en schede

dank aan alle hoekstenen van de samenkleving, leuk dat er zo ontzettend veel van zijn, nu de andere stenen nog dan kan de bouw beginnen.. dank u