Verversing Vers

Ja zeker de hogere tijd is weer aangebroken ik heb al vele etmalen niet hard lopen stoken nu is het moment u, waarop ik binnen dring en andere hele blije boodschappen om breng

Er zijn nieuwe richtlijnen getekend voor ontregelen en Leidsche straten die we Delfts blauw moeten betegelen Ik ga tegen u aan botsen met frisse tegen zin terwijl ik brandmerktekens aan rotswanden pin

In duistere grotten de weg naar nergens baan mij het in het oor van de orkaan waan, zeker wel, niks onmenselijks is mij vreemd ik bezit dan ook hersens gehouwen uit steen.

Zeker niet van carbon, aluminium of marsepein al zouden mijn gedachten dan veel lichter zijn dan zou ik elk moment vrijuit kunnen bewegen nu houdt dat koppig zwaar gewicht mij tegen

na jaren pharma psychotherapie werd ontdekt dat mijn problemen werden veroorzaakt door een versteend brein daarom dus dat ik de dagen op bed door mag brengen en voor u op mijn kussen fundament stukjes kan verzinnen.

u denkt, ja maar, ik heb je toch echt waargenomen maar dat was iemand ontgonnen uit u dromen de kip is nou eenmaal eerder dan het ei ik denker schrijver ben Van Voorbijgaande Aard de rest ben jij.

Daar moet je het mee doen vandaag...